Elektroniczna skrzynka podawcza

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) jest środkiem komunikacji elektronicznej umożliwiającym przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym lub z wykorzystaniem profilu zaufanego, który jest odpowiednikiem bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym.

Aby złożyć tą drogą wniosek do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mińsku Mazowieckim, konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej). Założenie konta jest bezpłatne. Konto można założyć wchodząc na stronę www.epuap.gov.pl i postępując zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi w serwisie.

USŁUGI NA ePUAP URUCHOMIONE PRZEZ PSSE w Mińsku Mazowieckim:

1. "Skargi, wnioski, zapytania do urzędu" ( formularz on line)