Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) jest środkiem komunikacji elektronicznej umożliwiającym przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym lub z wykorzystaniem profilu zaufanego, który jest odpowiednikiem bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym.
Aby złożyć tą drogą wniosek do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mińsku Mazowieckim, konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej). Założenie konta jest bezpłatne. Konto można założyć wchodząc na stronę www.epuap.gov.pl i postępując zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi w serwisie.
USŁUGI NA ePUAP URUCHOMIONE PRZEZ PSSE w Mińsku Mazowieckim:
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.